Scroll Top

Reklamacje

Jako konsument masz możliwość złożenia reklamacji z tytułu
niezgodności produktu z umową.

Jak zgłosić reklamację z tytułu niezgodności produktu z umową?
W przypadku niezgodności produktu z zawartą umową, jako konsument masz prawo do złożenia reklamacji w oparciu o przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Forma złożenia reklamacji jest dowolna, niemniej warto to zrobić pisemnie.

Dla usprawnienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia:

  1. adres e-mail: kontakt@fiordaliso.pl, na który możesz wysłać reklamację;
  2. adres Sprzedawcy: Małgorzata Lewandowska Fiordaliso, Aleja KEN 105/45, 02-722 Warszawa
  3. telefon kontaktowy: +48 603 117 440;

Jeśli w ramach reklamacji odsyłasz produkt do Sprzedawcy, odpowiednio zabezpiecz go przed uszkodzeniami w czasie transportu. Do paczki włóż egzemplarz reklamacji oraz dowód zakupu.

Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do złożenia reklamacji z tytułu niezgodności produktu z umową zostało szczegółowo opisane w §11 Regulaminu sklepu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

 

Załączniki:

Odstąpienie od umowy (Zwrot)

Zgodnie z art 27. ust 1 Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) Konsument
lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, zawierając „umowę na odległość” – ma prawo
odstąpić od umowy bez podania przyczyny – w terminie 14 dni kalendarzowych
od daty objęcia w posiadanie produktu.

Jak dokonać zwrotu zakupionego produktu?
Aby dokonać zwrotu zakupionego produktu i otrzymać zwrot zapłaconej kwoty, poinformuj Sprzedawcę o swojej decyzji składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Masz na to 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki.

W jaki sposób poinformować Sprzedawcę o zwrocie?
Forma złożenia oświadczenia może być dowolna, ale najlepiej uczynić to na piśmie. Poniżej przedstawiamy dwie przykładowe możliwości poinformowania Sprzedawcy o zwrocie:

1. oświadczenie o odstąpieniu od umowy możesz przesłać na adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@fiordaliso.pl. Sprzedawca potwierdzi otrzymanie Twojego oświadczenia. Od tego momentu masz 14 dni kalendarzowych na odesłanie produktu, którego dotyczy oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

2. oświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz z produktem oraz dowodem zakupu możesz ode¬słać na adres Sprzedawcy: Małgorzata Lewandowska Fiordaliso Aleja KEN 105/45, 02-722 Warszawa.

Informacje dodatkowe:
Twoje prawo do odstąpienia od umowy zostało szczegółowo opisane w §12 Regulaminu sklepu.

Odsyłane produkty odpowiednio zabezpiecz przed uszkodzeniami w czasie transportu.

Do paczki włóż egzemplarz oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz dowód sprzedaży.

Odpowiadasz za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Zwrotu dokonujesz na własny koszt.

Zgodnie z art. 38 ust 1 Ustawy o prawach konsumenta (DZ.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego indywidualizowanych potrzeb,
  • świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świad¬czenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiado¬mości,
  • dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Sprzedawca przekazał konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

 

Załączniki: